10 ефектів вивчення іноземної мови, які я відзначила у результаті майже 16 років практики викладання. Цікаво, який ще ефект ви спостерігали і він працював і який із нижче перерахованих вам ближче:

Ефект «правильного живлення»

Краще часто, але невеликими порціями, ніж за раз з’їсти денний раціон.

Навіть 10-20 хвилин щодня принесуть більше користі, ніж годину чи дві на тиждень.

Що ефективніше робити у цей час? Вчити та повторювати нові слова, вирази, фрази, наприклад. Важливо вчити те щоб вони відскакували від зубів і це відбувалося без запинки, не замислюючись; якщо довго згадуєте слово – це ще не активно.

Ефект паузи

Якщо бажання займатися пропадає, щось стає надто важким, незрозумілим – не «форсуй», дай собі охолонути, зроби паузу, дай час укластися.

Потрібно не так хотіти вивчити нове, як боятися забути старе. Перш ніж розпочати новий урок, повтори попередній, навіть якщо здається, що ти вже все там знаєш і розумієш. Таким чином, ти записуєш фрази та слова у підсвідомість. До того ж, нова інформація лягатиме легше у підготовлений ґрунт.

Ефект «іспиту»

Чим швидше вивчиш, тим швидше забудеш. Згадай підготовку вночі перед іспитом.

Часто потрібно вивчити англійську “на вчора” і в такому разі з’являється і бажання та можливість вчити щодня по 5-6 годин. Такі випадки бувають, але тоді англійська вчиться галопом, “за ніч” та після складання іспиту, співбесіди та інше – одразу забувається.

Вчити потрібно постійно, систематично, не поспішаючи, ретельно щоб вся інформація встигала оброблятися нашим процесором, вкладатися в папки, записуватися в потрібні файли.

Ефект «скарбнички»

Копі англійська.

Ти вільно заговориш тоді, коли накопичиться певний обсяг критичної інформації. Одна ідіома суттєво не зрушить тебе з місця. Який шанс, що ти почуєш саме її вже завтра? А ось якщо півроку вчити по 2-3 ідіоми на тиждень – то незабаром вони зустрічатимуться всюди. Таке систематичне поповнення “своєї скарбнички” дасть результат приблизно через 2-3 місяці. Багато хто так і не чекає цього моменту і думає, що у них щось не виходить, може вони щось не те чи не так вчать, все марно чи безнадійно. А ні!)

Ефект відкладеного вивчення

Те, що ви навчаєте зараз, стане активним та зрозумілим приблизно через 2-3 місяці. Часто, вивчаючи граматичну тему, ми використовуємо її лише на уроках, у вправах, під керівництвом викладача, а поза уроками ми про неї забуваємо, бо вона ще не активна, не закріплена у пам’яті, не має стійких асоціацій. Часто буває, що розуміння ЯК використовувати ту чи іншу граматичну конструкцію приходить з часом. Те, що здавалося важко спочатку, згодом буде зрозумілим і простим. Це абсолютно нормально.

Ефект “контексту”

Дуже важливо знати слова та те, як вони використовуються у контексті. В ідеалі – це коли слово одразу викликає у вас асоціацію фрази, цілої речення, тексту, в якому ти його зустрів або ситуації, в якій його можна використовувати. Особливо це важливо у тих випадках, коли російська та англійська мова не збігаються. Наприклад, слово ‘bus’ має викликати асоціацію слова ‘take’ або фрази ‘take a bus’ (тоді як російською ми «сідаємо на автобус», англійською ми його “беремо”. Не будеш цього знати, не поїдеш, а в прямому сенсі сядеш зверху на автобус).

Ефект «червоної ручки»

Вивчати міцно варто лише те, що виправлено викладачем, написано у підручнику чи сказано в аудіозаписах. Не перечитуй своїх невиправлених вправ, намагайся не слухати неправильну мову одногрупників. При багаторазовому читанні та слуханні інформація запам’ятовується мимоволі з усіма можливими помилками. А перевчити чи забути старе завжди набагато складніше, ніж вивчити нове. Якщо займаєшся один, то вивчай тільки свідомо правильне.

Ефект піднятої брови

Якщо правильно вивчати матеріал, працювати з текстами, записуючи інформацію в довгострокову пам’ять (а це означає: зрозуміти, міцно вивчити, переказавши самому собі або комусь із душею і від душі), то згодом усе, що потрібно, відкладатиметься у пам’яті , ставати активним і через час ваша підсвідомість видаватиме цілі фрази, а ви здивовано підніматимете брову, думаючи про себе: «Ого! Звідки я це знаю?

Ефект папуги

Повторюй дуже багато разів і вголос те, що треба вивчити. Будь схожим на папугу, який твердить те саме. Виробляй швидкість, щоб одне слово природно випливало з іншого, і тоді, у потрібний момент потрібна фраза або ціла пропозиція випливе самостійно.

Ефект “Шерлока”

Будь уважним до деталей. Якщо не розумієш слово, вираз чи граматику – не йди далі, розберись, уточни. Шукай відповідь на своє запитання зараз, інакше ризикуєш накопичити багато незрозумілого і потім остаточно заплутатися.

Не чекай поки з’явиться необхідність знати мову, починай навчати зараз і незабаром з’явиться можливість його використати.

#annabulgakova</a > #angliknotes</ a> #studyenglish< /a>
#anglikschool</a >